Jag kräver inte att bli känd

Jag vill från och med den 1 september ha ett heltids jobb, jag kräver inget kändis jobb, utan ett jobb där jag tjänar en fast och bra inkomst i månaden. Helst café/restaurang/butik eller liknande då jag har ett stort behov av att träffa nya människor och utbyta några ord med nya ansikten. Jag har inget jätte stort krav heller vart jobbet är, men helst ser jag att det är några utav dessa ställen;Stockholm,Göteborg,Helsingborg,Malmö,Linköping,Norrköping.

Jag har innan jobbat på snabbmats-restaurang, restaurang i cypern, värdinna på segelbåt i kroatien och grekland, på 2 olika nattklubbar som garderobiär och diskplock/barhjälp. har även varit telefonförsäljare och städare på universtitetssjukhuset i Linköping.
Nu i juni tar jag bartender utbildning på Europeiska bartender skolan, och ser det som en självklarthet att jag klarar den. Så alla nattklubbsjobb tar jag även emot med glädje!

Info om mig; 21 år, pluggade entreprenörskap på JohnBauer gymnasiet och gick ut-08,
bor just nu hos min pappa 3 mil utanför Linköping, fornåsa, men har inga problem att förflytta mig till något annat ställe.

Har ni något jobb till övers? Ni skulle göra min dag och jag lovar att inte göra er besviken!

Kommentarer
Postat av: moaa

Hejsan! Kolla gärna in min blogg, där du kan hitta massor utav fynd! Alltifrån moderiktiga kläder, cdskivor, dvder, och mycket mer! Så titta gärna in! :)



Om du inte är intresserad, så ursäkta för denna kommentar.

Ha det bra. :)

2010-05-03 @ 16:01:47
URL: http://moathemoses.blogg.se/
Postat av: josefin

har du lust och tid så kolla gärna in i min blogg och ge mig tips hur min blogg ska bli intressant och rolig att följa! har precis startat om den efter att ha bloggat i några år, ha en bra dag!

2010-05-03 @ 20:39:27
URL: http://jensenjosefins.blogg.se/
Postat av: Anna

ta bort inlägget sexabstinens o du väntar dig något härifrån..

2010-05-03 @ 21:32:04
Postat av: Amanda

Fin blogg

2010-05-03 @ 22:14:10
URL: http://juntunens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0